Ik ben dol op sprookjes. Eigenlijk meer een echte Disney freak. De fantasierijke wereld vol prinsen, prinsessen, zeemeerminnen (Ariel is absoluut mijn favoriet), pratende dieren en een happy end lijkt me nooit ontgroeid te zijn. Ik probeer die wereld te realiseren in de dingen die ik maak of doe. Zo wordt het elke keer weer een beetje 'echter' voor mij.

donderdag 4 juli 2013

Om de vakantie in te zetten

Het schooljaar heb ik intussen achter mij gelaten. Tweede jaar, zwaarste jaar hebben ze me altijd wijsgemaakt. Hopelijk is dit waar. Enorm trots kan ik jullie vertellen dat ik geslaagd ben en deze zomer massa's tijd heb om met mijn naaimachine en fimo aan de slag te gaan.

Ik heb dus ook niet stilgezeten. Omdat ik eigenlijk toch echt wel content ben dat het schooljaar voorbij is maar toch wel uitkijk naar het derde en laatste jaar vond ik dat ik voor mezelf wel een schooltas mocht maken. Zo eentje waarmee je niemand anders op school zal zien rondlopen. Zo eentje echt op maat gemaakt, gewoon voor jezelf.


Ik tekende vlug een patroon uit en ging aan de slag. En eerlijk gezegd dacht ik dat het makkelijker zou zijn. Het was zoeken wat ik het beste eerst, en wat als laatste deed. Maar ik ben zo content met het resultaat.
Ook past de tas he-le-maal bij mijn nieuwe schoolagenda.

Uiteraard, zo'n eerste probeersel verloopt bij mij bijna nooit zonder beginnersfoutjes. Aan de binnenkant maakte ik een zakje voor mijn sleutels of mijn gsm maar met de tassenbanden aan de tas te bevestigen zat ik plots in het zakje. Gelukkig is mijn gsm niet gigantisch en past hij er in :-)


Met de overschotjes van de stof maakte ik een iPadhoes voor mijn mama die bijna jarig is en eindelijk een iPad van papa krijgt!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten