Ik ben dol op sprookjes. Eigenlijk meer een echte Disney freak. De fantasierijke wereld vol prinsen, prinsessen, zeemeerminnen (Ariel is absoluut mijn favoriet), pratende dieren en een happy end lijkt me nooit ontgroeid te zijn. Ik probeer die wereld te realiseren in de dingen die ik maak of doe. Zo wordt het elke keer weer een beetje 'echter' voor mij.

zondag 29 september 2013

Vluggertjes

Ondertussen zijn we - voor mij - 2 hele schoolweken verder. Man, was dat aanpassen zeg! En vermoeiend, zo'n hele dagen les volgen. Maar we tellen af, het laatste jaar van de opleiding. Dus dat wil zeggen dat ik de eerstkomende juni - hiehoeha, nog maar 9 maanden te gaan - hopelijk het diploma kleuterleidster bezit!
En effectief nog maar 1 semester les. Daarna kan ik volop jufke spelen!

Tussen de opstart van tientallen taken, afstudeerproject en waarschijnlijk nog wel een paar taken die eraan zitten te komen probeerde ik toch nog even tijd te maken voor mij en mijn Singer in crime!
 

 

Eerder rolde dit ook nog onder mijn machine uit

 
Ik kan het namelijk niet laten om deze kinderstofjes voor mezelf te gebruiken...
Maar ik scoor, althans, de kleutertjes vinden altijd dat ik 'mooie kleertjes' draag. En de waarheid...

Deze keer maakte ik ook nog eens voor klein formaat. De knippertjes zijn nog niet te zien op de foto's omdat ik al kei enthousiast de resultaten wou laten zien aan de mama in kwestie.


1 opmerking: